Woensdag 25 februari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Woensdag 25 februari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Woensdag 25 februari

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

25 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Het blijft sukkelen met WiFi. Heb ik eergisteren een heel boekwerk geschreven over onze belevenissen van Auckland naar Whatamanga, wil het niet lukken om het hier op te slaan noch vanaf het tablet noch vanaf Ria haar mobieltje.
Gisteren zijn we bij de hot water beach geweest. Bij hoog water moet je aan het strand een kuil graven en als het water er dan inloopt wordt het vanuit de bodem verwarmd en dat klopte ook nog. Er waren een hoop mensen op een plek aan het graven en het water in de kuilen was echt warm. Een bijzonder natuurverschijnsel.
Vandaag dan onze reis van Whangamata naar Rotorua.
Met mooi weer vertrokken en een stop gemaakt bij Mount Maunganui een schiereiland aan de oostkust waar je in 45 minuten omheen kunt lopen. Een pracht gezicht om te zien hoe de golven tegen de kust slaan.
We genieten nu heerlijk van een drankje op het balkon van ons nieuw adres in Rotorua.

• 25 Februari 2015 - 09:00

Martin Mellenbergh:

gelukkig heb je het verslag nu niet voor niks gemaakt. Leuk om dit soort bijzondere dingen mee te maken. Heel veel plezier nog

• 25 Februari 2015 - 09:35

Petra:

Wat vervelend van het wifi gebeuren. Maar een bijzondere ervaring zo met dat warme water. Voelden jullie je niet net een kleine kleuter die aan het graven ging? We waren ook al erg benieuwd naar jullie ervaringen.
    Genieten dus....

• 25 Februari 2015 - 10:07

Ina:

Jammer dat WiFi het niet altijd doet want dan bleven we meer op de hoogte van jullie bijzondere belevenissen. Maar jullie genieten er in ieder geval wel en dat is het belangrijkste.

• 25 Februari 2015 - 10:24

Leuk om jullie reisverslag te lezen.
    Ik ben al benieuwd naar het volgende verhaal.
    Geniet ervan.

• 25 Februari 2015 - 11:37

Heleen:

Heel leuk om jullie op deze manier te volgen. Hele fijne onvergetelijke vakantie samen.

• 25 Februari 2015 - 13:07

Janny Olling:

Lieve Ria en Cor!
    Wat een belevenissen!!!! Vooral dat er GEEN wifi is ! DRAMA! lekker juist hahaha!
    Jullie genieten in ieder geval wel en jullie verslagjes zo af en toe is prima! Je houdt dan nog wat over voor als jullie thuis zijn om te vertellen! Maar ik blijf het wel volgen hoor!'
    Nog HEEL VEEL geniet momenten (dan hebben wij die ook)!!!!
    Groetjes en DIKKE KUS uit OLANDA!!!!!! Van Janny en Frank!

• 25 Februari 2015 - 18:51

Erik:

Hoi Cor en Ria, geweldig om jullie te kunnen volgen op jullie ontdekkingsreis.
    Zijn jullie nog ontvangen door de Maori met de Haka dans, lijkt me wel schitterend.
    Hoop nog regelmatig iets van jullie te horen. Heel veel plezier en geniet ervan.
    Hier alles goed, PSV is bijna kampioen en AJAX moet uitkijken dat ze niet degraderen!!

• 25 Februari 2015 - 18:53

Els:

Volgens mij hebben jullie het prima naar het zin en wij genieten mee.
    We blijven jullie volgen.
    Enne Cor.....ik hou zolang je fiets op de sportschool wel warm :-)

• 25 Februari 2015 - 20:48

Karin Kuiken :

Oooh Ria en Cor, wat klinkt dat heerlijk zeg. Leuk om jullie via deze weg te kunnen volgen. Geniet, geniet, geniet!!! Liefs, Karin

• 25 Februari 2015 - 23:41

Truus Van Der Plank:

Links rijden al een beetje gewend?