In en om Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu In en om Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

In en om Rotorua

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

26 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Gestart met een boswandeling in de Redwoods. Een bos met heel hoge en ook dikke bomen.
Daarna naar het "buried village". Een dorp dat in 1886 door een uitbarstingen van een vulkaan bedolven werd onder een 1,5 meter dikke laag modder en lava. Later begin 1900 is men het gaan ontginnen en heeft men er een museum van gemaakt. Bij dit museum is ook nog een prachtige waterval.
De reis vervolgd met een bezoek aan 3 naast elkaar gelegen meren ieder met een eigen kleur water.
Het weer was ons weer gunstig gezind want op de terugweg begon het flink te regenen.

• 26 Februari 2015 - 16:42

-pa:

Als ik het zo zie hebben jullie een druk reisschema.
    geniet er maar van en buit de tijd die je daar bent maar uit.
    wij nemen wel genoegen met jullie reisverslag.
    groetjes Emmy , Pa.

• 26 Februari 2015 - 22:39

Els:

Voor het weer hadden jullie niet weg hoeven gaan want regen hebben we hier ook.
    Blijf vooral genieten en schrijven, erg leuk om te lezen wat jullie zoal beleven.
    Groetjes, Els