Na een dode zondag - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Na een dode zondag - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Na een dode zondag

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

02 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zondag zijn wij vertrokken van Napier naar Wellington. Volgens de routebeschrijving zou het nodige onderweg te zien en doen zijn. Ware het niet dat het zondag was. Het meeste was gesloten en de meeste winkels in de steden/dorpen waren dicht.Zo zijn we onderweg toch nog bij een verstokte modelspoorbaan bouwer geweest die een baan waaraan hij 35 jaar heeft gebouwd als "museum" heeft opengesteld.
Vandaag hebben we een 2 uur durende rondtoer door Wellington gemaakt.
Later na een wandeling bleek in tegenstelling tot het geschrevene wifi gratis te zijn in het hotel. Dus kan ik mij (als cresper) vol overgave storten op een nieuw verslag.
Morgen wordt een spannende dag want dan gan we om 8.30 uur met de boot naar het zuidelijk eiland.
Tot later!

Noot voor Erik: hoe gaat het met Ajax? AZ zeker geluk gehad tegen Feyenoord?

• 02 Maart 2015 - 10:39

Janny:

Ach een rustige zondag is ook wat waard! Toch? ( de dag des heren) !
    Met Ria gaat het ook goed? Hier alles oke!!!! 2 optredens erbij en de kaarten gaan deze week
    week op de bus!!!!!. Jullie genieten maar lekker! Kus van ons uit Egmond!!!!!

• 02 Maart 2015 - 16:53

Tiny:

leuk om toch ook een beetje mee te reizen met jullie
    Gonnie vind het ook heel leuk

• 02 Maart 2015 - 19:33

Truus Van Der Plank:

Toch wel een vreemd gevoel dat jullie straks langs mijn dochter rijden. Wanneer jullie door Nelson rijden en voorbij het centrum een bordje (naar rechts) zien met Monaco (niet nemen hoor) staat 500 meter naar links in de wijk Stoke, hun huis. Het is in ieder geval heel mooi weer. Geniet.

• 02 Maart 2015 - 19:49

Erik:

Hoi Cor en Ria,

jullie vermaken je goed geloof ik, maar wat ik me afvraag: "hoe is het weer", warm/fris nat/droog??
    Wat het voetbal betreft merk ik dat je er al helemaal uit bent. AZ - Feyenoord moet later dit seizoen nog gespeeld worden, maar als je de resultaten van het afgelopen weekend bedoelt dan heb ik verheugend nieuws voor je. Zaterdagavond wist AZ (thuis) met veel geluk van WillemII te winnen en kon dus op 3 punten van Ajax komen, ware het niet dat zondag PSV - Ajax 1- 3 werd. Die Amsterdammers krijgen meteen weer praatjes. Nou laat je vakantie niet door dat stomme voetbal verpesten en veel plezier op het zuidelijke eiland.

• 05 Maart 2015 - 16:37

Irene:

Op deze manier is Nieuw Zeeland helemaal niet zo ver weg :)
    Leuk om jullie zo te volgen. Geniet ervan, in Nederland missen jullie nu niet veel hoor

Liefs Marcel en Irene