Wijnroute - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Wijnroute - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Wijnroute

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

04 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Picton

Ik houd het .... hik ... kort vandaag want ... hik ... we zijn op ... hik ... aanraden van de ... hik ... gastvrouw een wijnroute ... hik ... gaan doen. Dan ... hik ... kom je langs ... hik... een hele boel ... hik ... wijngaarden waar ze ... hik ... zelf wijn maken ... hik ... en verkopen en ... hik ...waar je ook ... hik ... mag proeven. Dus ... hik ... je snapt het ... hik ... wel wij hollanders ... hik ... als iets gratis ... hik ... is dan staan ... hik ... wij vooraan!

Morgen weer nucht ... hik ... verder.

• 04 Maart 2015 - 07:26

Liesbeth :

Haha jullie blijven een stelletje hollanders. Toch wel een paar flesjes voor thuis meegenomen? En wie was de bob?? Veel plezier

• 04 Maart 2015 - 08:52

Martin Mellenbergh:

Slaap je roes maar lekker uit en morgen weer vrolijk verder

• 04 Maart 2015 - 09:38

Janny:

Zooo! ! Dronken droppies!
    Jajaja! En ons maar wijs maken dat jullie educatief bezig zijn !!!! Hahaha zet hem op ! Kus uit het winderigeHolland !

• 04 Maart 2015 - 09:44

Truus:

Zo dus door Marlborough gereden. Maar goed dat er maar 1 kustweg is, raak je ook de weg niet kwijt.

• 04 Maart 2015 - 09:47

Truus:

Kan je ook foto's meesturen Cor? Geen idee of ik een moeilijke vraag stel, vind het al heel knap dat je ons zo op de hoogte houdt :-) .

• 04 Maart 2015 - 09:49

Truus:

Hier schrijft een leek. Zie ineens dat je dat al steeds hebt gedaan. Ben gezakt voor de intelligentie test :-( .

• 04 Maart 2015 - 10:23

Ina:

Wel vervelend dat je voor je fatsoen ook moet blijven proeven ;)

• 04 Maart 2015 - 14:32

Tiny:

ja ja kijk maar uit straks verslaaft

• 04 Maart 2015 - 21:30

Karin Kuiken :

Hahahahaha....gaan jullie dan maar even lekker jullie "roes" uitslapen.
    Maar wat doen jullie toch een hoop en wat zien jullie veel. FANTASTISCH!!! Een onvergetelijke reis.
    Groetjes, Karin

• 05 Maart 2015 - 20:24

Els:

Dit is humor.
    Als het maar lekker en gezellig was.

• 07 Maart 2015 - 11:47

Gerda:

Wel bij de les blijven hoor, we willen nuchtere beschrijvingen, ha, ha.
    Jullie vermaken je in ieder geval.

• 11 Maart 2015 - 21:56

Peter De Vries:

Wat ik eigenlijk nog mis.... was het witte of was het rooie???
    Proost, waarschijnlijk zijn jullie inmiddels al lang al weer nuchter.
    Groet