Gletsjers - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Gletsjers - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Gletsjers

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

09 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Als je in een gletsjergebied zit moet je ook een gletsjer gezien hebben. Dus wij op stap en omdat het weer nog niet optimaal was maar eerst naar een 30 kilometer verderop gelegen gletsjer. Daar aangekomen prachtig weer met een zonnetje. Een flinke wandeling met klimmetjes naar de gletser genaamd Fox Glacier. Spectaculair is wat anders of ben ik verwend door de gletsjers die ik in Canada heb gezien.
Daarna terug naar onze thuisbasis waar de Franz Josef Glacier is. Wat kan een afstand van 30 km een verschil maken! Daar niets anders dan druilerige regen en ook weinig spectaculair. Maar goed ook dat hebben we weer in de pocket.

• 09 Maart 2015 - 08:20

Heleen:

Wat maken jullie een fantastische reis met veel variatie . Iedere dag is zo een belevenis. Heel leuk om op deze manier een beetje mee te reizen. Geniet.