Lake Tekapo - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Lake Tekapo - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Lake Tekapo

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

23 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Aangekomen op onze voorlaatste bestemming bleek onze kamer niet in orde te zijn en daarom kregen wij een appartement toegewezen. Beneden een slaapkamer en boven een grote woonkamer met keuken en eettafel.In de keuken was maar een klein pannetje en toen ik ging vragen of dat normaal was zei men dat het normaal was (?????). We konden toch nog een pan er bij krijgen.
Wifi is hier niet gratis, je kunt inlogkaarten kopen $10 voor 60 minuten. Wij hebben er ter compensatie van het ongemak 2 gekregen maar inloggen wil vaak niet lukken wegens netwerkproblemen. Een goede flikkerij dus.
Dat het uiteindelijk toch nog gelukt is merken jullie wel door dit reisverslag.
Onze harde schijven beginnen inderdaad vol te raken maar gelukkig "hebben we de foto's nog".
Gisteren hebben we op de weg hierheen de Moeraki Boulders gezien. Grote ronde stenen op een klein stukje strand.
Vanmiddag wordt het tijd voor een hotspring dus we gaan ons verwennen.

• 23 Maart 2015 - 10:18

Erik En Els:

Geniet van de laatste dagen van jullie reis en een goeie thuisreis.
    Groeten uit een zonnig Oostenrijk.

• 23 Maart 2015 - 10:54

Janny Olling:

Zo ! Dan maar uit 1 pan eten!!! HAHAHA!
    Wel leuk toch al die ervaringen! En zo langzaam raakt de koek op! Maar Ria en Cor dit nemen ze jullie NIET meer af! Veel plezier nog! EN.................. THUIS KOMEN IS OOK WEER LEUK! TOCH?
    KUS van Jans en Frans!

• 23 Maart 2015 - 16:26

Pa:

Willen jullie eigenlijk nog wel naar huis komen, ik betwijfel het.
    Zij zijn daar ook niet van die veelvraten gewend , vandaar die kleine pannetjes
    maar zaten ook maar weer meteen gebeiteld .
    geniet nog maar zolang het nog kan want het eind komt in zicht .
    gr. Emmy Pa

• 23 Maart 2015 - 18:26

Tiny:

Wat fijn dat jullie samen zo genieten
    en inderdaad jullie hebben er lang naar uit gekeken
    dus dit hebben jullie verdient
    hoop dat jullie ook weer een goede terug reis hebben
    en ik kom nog wel even voor 3 April langs want dan ga ik voor 4 dagen naar Turkije

• 23 Maart 2015 - 20:13

Truus:

zie dat jassen geen overbodige luxe is (foto bij de stenen). Wel een hele aparte natuur op die 2 eilanden bij elkaar.
    Toch wel een kleurtje opgelopen hoop ik, kan je ons hier nog even de ogen uitsteken :-)

• 25 Maart 2015 - 00:20

Ingeborg:

Goedemiddag Ria & Cor!
    Geniet nog 'even' van de mooie 'Nieuw-Zeelandse'- momenten! Een heel GOEDE, RUSTIGE, PRETTIGE en VEILIGE terugvlucht gewenst!! Veel sterkte en succes weer thuis straks (ook met de jetlag die waarschijnlijk wel zal optreden.....). En dan fijn aan de slag met alle foto's, folders en aantekeningen om er een prachtig herinneringenalbum van te maken! Liefs, groetjes en tot ziens weer hier in Alkmaar!! de Oudorp-Oudjes. ;-)