SNIK laatste bestemming - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu SNIK laatste bestemming - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

SNIK laatste bestemming

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

25 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

In Lake Tekapo hebben we zoals eerder gemeld een bezoek gebracht aan de hotpools. Drie pools met een oplopende temperatuur van 36, 38 en 40 graden. Wij hebben daar heerlijk ontspannen ruim 3 uren liggen weken (en voor de kenners: mijn harde schijf is helemaal gedefragmenteerd).
We moeten er toch aan geloven en vandaag is de laatste volle dag in Christchurch.
Christchurch is nog steeds een grote bouwput waarin driftig en hard gewerkt wordt na de aardbevingen van 2010 en 2011.Veel gebouwen worden gesloopt en opnieuw opgebouwd, andere worden gerestaureerd en staan in de steigers. De kathedraal is voor een groot deel verwoest maar wordt in ere hersteld.
Straks gaan we van ons "galgenmaal" genieten en sluiten op die manier onze vakantie af.
Ik zal me nog eenmaal melden en dat is als wij thuis zijn.

• 25 Maart 2015 - 07:52

Liesbeth:

Jeetje wat gaat de tijd snel. Maar wat een mooie reis hebben jullie gemaakt.
    Die baden lijkt me ook wel wat.Jullie komen dus in ieder geval uitgerust terug.
    Een goeie reis en voor nu eet smakelijk!

• 25 Maart 2015 - 08:34

Martin Mellenbergh:

Gelukkig helemaal uitgerust voor de terugreis goede reis en gezond weer thuis

• 25 Maart 2015 - 08:52

Petra:

Wat lig je daar heerlijk Ria en Cor vertoont zich niet? haha
    Ja, jammer genoeg komt aan alles een einde, zo ook aan jullie reis.
    Een goede thuisreis!

• 25 Maart 2015 - 09:32

Ina:

Wat heerlijk in dat warme water, jammer dat het bijna voorbij is allemaal.
    Geniet nog heel even en dan een goede en veilige reis !!!!!

• 25 Maart 2015 - 10:45

Erik:

Ziet er ontspannen uit, lekker al het stof van de lijven af na zo'n geweldige reis. Goede terugreis en tot binnenkort.

• 25 Maart 2015 - 10:49

Erik En Els:

Jammer het zit er nu toch echt bijna op.
    Maar gelukkig hebben jullie de foto's en film om thuis na te genieten van jullie hele reis.
    Een goede thuisreis.

• 25 Maart 2015 - 13:01

Irene:

Jeetje wat is dat hard gegaan zeg! We hopen dat deze vakantie alles (en eigenlijk nog veel meer) was wat jullie van te voren bedacht hadden. Geniet er nog van en goede thuisreis!
    Tot ziens in Alkmaar.

Liefs Marcel en Irene

• 25 Maart 2015 - 13:07

Jack En Ria:

We hebben jullie verslagen gelezen hoor. Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie belevenissen.
    We zullen de verhalen nog wel horen als jullie weer terug zijn. Het zal wel weer even wennen zijn om in het 'gewone leven' te zijn.
    Een goede thuisreis en tot ziens.

Liefs en groetjes Jack en Ria

• 25 Maart 2015 - 13:18

Janny Olling:

Lieve Ria en Cor!
    Ja er is een tiet van kommen en een tiet van gaan!
    Een ding weet ik zeker jullie zullen vol van indrukken en allerlei verhalen ons vast van alles willen vertellen.
    Ik wens jullie een HELE GOEDE reis!
    EN........... WELKOM THUIS!
    GR Janny en Frank!

• 25 Maart 2015 - 14:21

Truus:

en nu dan weer terug. Fijn dat alles goed gelopen is. Nog even de vliegreis uitzitten. Gewoon de knop omdraaien in je hoofd en dan valt de lange zit wel mee. Tot horens.

• 25 Maart 2015 - 16:42

Pa :

ja aan alles komt een eind , en kunt de terugreis goed doorweekt aanvaarden.
    Zie dat je onderweg een beetje opdroogt anders wordt het hier zo`n kledderboel .
    Hoofdzaak is dat jullie een super fijne vacantie hebben gehad .
    groetjes goede terugreis en tot ziens
    Emmy PA

• 25 Maart 2015 - 20:26

Karin Kuiken :

6 weken alweer voorbij. Volgens mij hebben jullie alles eruit gehaald wat er in zat. En die hotpools...wat een zaligheid!!!
    Lieve Ria en Cor, een hele goede terugreis toegewenst. Ik zie jullie met blijdschap tegemoet. Ria, ik heb je moeder verteld dat jullie weer bijna terugkomen. Ze begon te stralen.
    Groetjes van Karin

• 26 Maart 2015 - 07:43

Gerda R.:

Cor en Ria,
    Ik heb in gedachten meegereisd, heel leuk.
    Een goede reis terug, zal wel lukken na dat gedobber in de hotpools.
    Tot gauw en lieve groet,
    G.