Helaas ten einde - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Helaas ten einde - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Helaas ten einde

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

28 Maart 2015 | Nederland, Alkmaar

Met een vertraging van 24 uur zijn we weer thuis na een enerverende en toch omgevlogen 6 weken vakantie.
Nu wordt het tijd om alles op ons in te laten werken en te verwerken tot mooie herinneringen.
Dank spreek ik uit aan alle lezers van en reactiegevers op onze verslagen. Zo hielden wij toch nog een band met het thuisfront.

• 28 Maart 2015 - 22:49

Betsy En Herman:

Welkom thuis, het was zo te lezen een enerverende reis waarvan jullie wel vier foto albums kunnen vullen. Droom vannacht lekker en geniet van de herinneringen. Tot gauw

• 28 Maart 2015 - 23:27

Truus:

Het is voorbij. Buiten regent het, ze zijn daarboven ook een beetje verdrietig dat jullie vakantie voorbij is :-)
    See you soon.

• 29 Maart 2015 - 16:48

Karin Kuiken :

Welkom thuis. En nu bijkomen van de jetlag.
    Tot snel!!!
    Groetjes Karin

• 30 Maart 2015 - 09:33

Janny Olling:

WELKOM HOME!!!!!!!!
    Ja! De 28 ste al thuis! Maar ja jullie weten het : tennisbaan open,openings toernooi, kinder zondag! een gesprek op de radio! en NU ff thuis! en achter het PC orgel!!!
    Ik wil toch JULLIE toch nog alle twee welkom heten! Het zal best ff wennen zijn.
    laat het lekker over jullie heen komen dan komt de rest vanzelf weer goed!
    In ieder geval zie ik jullie en nogmaals WELKOM IN DE 'GEWONE' wereld!
    Maar ........... die kan ook best spannend zijn,hoor!
    DOEGIE!
    Groetjes Janny.

• 30 Maart 2015 - 19:14

Peter De Vries:

Het schijnt dat Ria alweer gesignaleerd is in de Mare. Dus ja, jullie zijn echt weer thuis. Hier is de lente begonnen, met windkracht 8 en bakken regen. Lekker om met je foto`s aan de gang te gaan. En nog bedankt voor de verhalen. We zien elkaar.
    Groet, Peter de Vries