Biedt zich aan: ervaren chauffeuse - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Biedt zich aan: ervaren chauffeuse - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Biedt zich aan: ervaren chauffeuse

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

08 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Ria heeft haar angsten durven overwinnen en heeft vandaag (zondag) het grootste deel van de rit zelf gereden. Zelfs de bochtige wegen in de bergen ben ik zonder verschoning door gekomen.
Vanmorgen moesten we eerst nog even de schapen van de gastheer zien en voeren voordat we vertrekken. Vroeger had hij er 3.000 nu nog zo'n stuk of 90.
Het weer: een paar spetters voor vertrek en de rest van de dag prachtig zonnig weer.
Onderweg in Hokitika (hoe verzin je het) hebben we nieuw-zeelands jade in verschillende winkels bekeken en ook zien bewerken. Ria heeft een jade steen(tje) gekocht want onze vorige gastheer zei dat dat geluk brengt.

• 08 Maart 2015 - 08:09

Truus:

Goed van je Ria. Weet dat je het kan. Hier doe ik bij ijzel en sneeuw ook rustig mijn ogen dicht als ik naast je zit en daar hoef je alleen op te letten dat je links blijft rijden en rechts in mag halen.

• 08 Maart 2015 - 08:49

Martin Mellenbergh:

Nou knap hoor dat je dat durfde en ook aan de verkeerde kant van de weg. Ben weel benieuwd hoe het jade steentje er uit ziet.

• 08 Maart 2015 - 09:01

Gerda R:

Te gek gaaf Ria, dan kan Cor zich ook eens ontspannen en niet naar de fles hoeft te grijpen....
    Jullie genieten wel he, leuk die berichten te ontvangen.
    Veel plezier verder.

• 08 Maart 2015 - 09:17

Janny Olling:

HEEEE Fam,
    Nou dat rijden is alleen ,Cor ! Laat je niks wijs maken want Ria rijd ALTIJD! Dus ze is NU alleen lui!!!Maar ja, dat mag op vakantie! Blij dat het nu wat beter weer wordt! Hier STRALENDE ZON! Dus wat doe je daar eigenlijk! HAHAHA!
    Ik heb net ff gekeken hoelang jullie nog MOETEN! Nog 3 weken . Gelukkig maar want mijn gespaarde dopjes pot is bijna vol!
    Zet hem op ! En om jullie nog een beetje OP te beuren: DIE WEKEN ZIJN ZOOOOOOOO OM!
    Tot horens maar weer! En KUS voor alle 2!

• 08 Maart 2015 - 15:18

Tiny:

knap van je Ria

ja in Nederland rij jij ook al veel maar weer een ervaring rijker
    als jullie maar genieten en af en toe heb je geluk nodig

• 08 Maart 2015 - 23:15

Els:

Links rijden lukt Ria natuurlijk ook, daar twijfelde ik niet aan en zeker met een gelukssteen.
    Groeten uit een zonnig Alkmaar