2e dag in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ria & Cor - WaarBenJij.nu 2e dag in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

2e dag in KL

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

19 Februari 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag zijn we naar de Petronas (twintower) en Menara (KL tower) geweest.
De Petronas is 452 meter hoog en telt 88 verdiepingen. Op de 42e verdieping is er een brug (overdekt) die beide torens verbindt. Wij zijn op de 84e verdieping geweest. Een prachtig uitzicht kun je wel begrijpen.
De KL tower is een communicatie toren van 421 meter hoog. Wij zijn op het opendek geweest op zo'n 400 meter.
Morgen weer vroeg op om 5 uur want we gaan om 9 uur vliegen naar Nieuw Zeeland.

PS excuses dat er soms maar eerst een regel staat maar ik heb ontdekt dat het niet altijd wil lukken vanaf de tablet en om te voorkomen dat ik heel wat voor niets heb getypt eerst maar een regel proberen.

• 19 Februari 2015 - 12:52

Ina:

Hoe hoog zijn jullie geweest ????

• 19 Februari 2015 - 18:55

Tiny:

Hoi ria en cor

leuk je verslag te lezen
    vind je het goed dat ik het naar Gonnie door mail als ze het wil
    veel plezier liefs Tiny

• 19 Februari 2015 - 21:58

Peter De Vries:

Waarde Cor en Ria,
    Wat ben ik jaloers op jullie. Ik heb het er met Cor nog over gehad op de sportschool...... Als je in de buurt van de Petronastowers komt dan moet je...... En jawel, jullie wel dus.
    Maar wie weet wat er voor ons nog in het vat zit. We zijn in ieder geval aangehaakt en zullen het proberen te gaan volgen. Moet het eerste verslag nog lezen trouwens.
    Doe voorzichtig en geniet.
    Groet,
    Peter de Vries

• 20 Februari 2015 - 20:29

Betsy En Herman:

Zoë te zien hebben jullie het goed naar de zin. Geniet met overvolle teugen. We horen de herinneringen wel.

• 20 Februari 2015 - 21:23

Truus Van Der Plank:

Dit neemt niemand je meer af. Het meelezen en genieten van de foto's gaat heel goed. Leuk dat het kan .

• 24 Februari 2015 - 16:17

Emmy En Pa:

Harstikke leuk dat wij op zxo`1n manier nog iets van jullie horen.
    zo te zien hebben jullie het cht wel naar jullie zin ,houen zo.
    Jullie hebben op di hoogte een aardig eindje overde wereld kunnen kijken.
    Ga rustig verder genietenen houdt it zolang mogelijk vol.
    Wij wachten wel weer op een volgend verslag.

groeten Emmy Pa