Daar is dan eindelijk het verslag van 25 feb - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Daar is dan eindelijk het verslag van 25 feb - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Daar is dan eindelijk het verslag van 25 feb

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

23 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Toen we dan na een vlucht van 10 uren in Auckland aankwamen bleek dat ik weer 5 uren van mijn leven had ingeleverd. Maar ik zal daar maar verder nietiver zeuren want het helpt toch niet.
Dan sta je daar dan op het vliegveld met een paar honderd man voor  het loket van immigration waar twee man de rij moeten afhandelen. Nu dan weet je het wel! "Welcom to NewZealand".
Ook in Auckland zijn we met een monorail naar een tower geweest; we lijken wel "towerfielen". In de SKY TOWER zijn we op het skydeck (voor mijn zus: 220 meter) geweest. Maar weer een prachtig uitzicht.
Gisteren (zondag) hebben we een 5 uur durende dolphin & whale watch (dolfijnen en haaien) toer gemaakt. Zoals altijd "ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" ook nu geen haaien en weinig dilfijnen maar prachtig weer en heerlijk op het achterdek in de zon over de zee kijken op zoek naar dolfijnen.
Vandaag, maandag op weg naar het volgende doel: Coromandel volgens de routebeschrijving. De route zoals beschreven gevolgd en in Coromandel wist de plaatselijke VVV te vertellen dat ons onderkomen heel ergens anders lag en dat dat nog een reis gedeeltelijk terug van 2 uren zouden worden. Het misverstand zal zijn ontstaan doordat de plaatsen Coromandel en Whangamata beiden in de STREEK Coromandel liggen.
Ondanks dat dit toch echt niet de bedoeling was, was het wel een mooie trip over kronkelende wegen.

• 27 Februari 2015 - 09:42

Petra:

Lieve Towerfielen,

Weer een nieuw woord geleerd. Jullie hadden je vast verheugd op haaien en dolfijnen! Gelukkig dat het mooi weer was. Het is wel een hele belevenis zo'n reis. Ik wens jullie veel reisplezier.

• 27 Februari 2015 - 18:53

Karin Kuiken:

Wat super om die verhalen te lezen. Cor...wat kan jij dat ontzettend leuk opschrijven. Moet soms wel verschrikkelijk lachen hahaha. Have fun. Groetjes Karin