Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

14 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Na op de laatste dag in Wanaka de hotpool genomen te hebben konden we ons voorbereiden op de reis naar Queenstown. Een korte maar enerverende tocht met veel haarspeldbochten.
In een voorstadje van Queenstown genaamd Arrowtown hebben we een stop gemaakt omdat dit stadje in nostalgische staat verkeerd en heel leuk is om doorheen te gaan.
In Queenstown zijn we in tegenstelling tot andere onderkomens drie dagen in plaats van twee dagen. We zitten vlak aan een meer en daar zijn veel activiteiten te ondernemen.Je moet echter wel een tiet met geld hebben en dan kan je je wel een hele week vermaken.
Ook zijn we met een kabelbaan naar boven gegaan en hadden van daaruit een prachtig gezicht op de baai en het meer van Queenstown.
Queenstown heeft een prachtig park met heel veel verschillende soorten bomen en struiken. Een paradijs om er doorheen te lopen.

• 14 Maart 2015 - 10:15

Tiny:

wat fijn zal je haast jaloers op worden

geniet maar lekker

• 14 Maart 2015 - 11:47

Erik:

Goed voor je snor zo'n badje Cor. Op de sportschool vragen ze regelmatig naar jullie belevenissen. Gezien de leuke verhalen zeg ik dan dat jullie je goed vermaken. Have fun

• 14 Maart 2015 - 17:07

Pa:

Cor kun je niet eens allèèn door dat paradijs lopen wie weet kom je va dan nog tegen.
    Je weet maar nooit toch en Adam stuur je even tabak halen.
    Blijf gerust nog maar een poosje ronddolen wij nemen weg genoegen met jullie reisverslag
    gr. Emmy Pa

• 14 Maart 2015 - 17:48

Truus:

Ben je die zwart uitgeslagen bomen ook tegengekomen? Weet je nog dat ik je vertelde dat je de piepkleine dauwdruppeltjes aan het eind van de "draden" kunt proeven. Honingachtig. Hoewel de bomen die ik zag meer in het midden van het land (iets onder Nelson) stonden.

• 16 Maart 2015 - 16:41

Janny:

Ja ja ja! Met Ria in het paradijs !!!! Let op he met die appelbomen!!!!! Wij pakken wel een appel van de fruitschaal! Veel plezier nog!!!!!!

• 17 Maart 2015 - 19:31

Els:

Leuke foto zo samen in de hotpool, heel romantisch en dan daarna nog wandelen in het paradijs.
    Oei oei..................als het maar gezellig is.