7 uren leven verloren - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ria & Cor - WaarBenJij.nu 7 uren leven verloren - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

7 uren leven verloren

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

18 Februari 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dat was even vroeg opstaan omdat we 3 uren voor vertrek op Schiphol moesten zijn (belachelijk).
Maar je moet er wat voor over hebben!
Nadat we om 12:13 uur een "lift-off" hadden en om 00:18 uur een "happy landing" hadden bleek het in Kuala Lumpur 07:18 uur te zijn, dus 7 uren van mijn leven kwijt! Als dat zo door gaat dan hebben we niet lang meer te leven (hopelijk krijgen we op de terugreis wat terug

• 18 Februari 2015 - 11:52

Petra:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en die verloren leef tijd haal je op de terugweg ook weer in.
    We volgen jullie via deze site wel mooi dat dit kan ondanks de afstand.

Petra & Hans

• 18 Februari 2015 - 21:21

Tiny:

fijn te horen dat de eerste vliegvlucht goed gegaan is wens jullie nogmaals een fijnetijd
    liefs Tiny

• 19 Februari 2015 - 00:26

Gerda:

Hallo Ria en Cor,
    Ik was net te laat om jullie nog een goede reis te wensen, bij deze dus.
    Fijn te lezen dat de vlucht goed verlopen is, alhoewel ik de termen niet begrijp.
    Lieve groet, Gerda

• 19 Februari 2015 - 22:02

Peter De Vries:

Na eerst jullie tweede verslag te hebben gelezen moest het natuurlijk wel zo wezen dat jullie in het eerste verslag vertrokken zijn. Dat is dus blijkbaar gelukt.
    Sinterklaas ligt al weer achter ons maar op Happy Landing rijmt Happy Ending. Volgens mij weten ze daar in die contreien ook wel weg mee.
    Geniet ze.
    Peter de Vries

• 20 Februari 2015 - 20:32

Betsy En Herman:

7 uur op een heel mensenleven. Valt best wel mee. Straks weer extra tijd. GENIETUH,