Overnachtingscruise Doubtful Sound - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Overnachtingscruise Doubtful Sound - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Overnachtingscruise Doubtful Sound

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

17 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Van Queenstown zijn we naar Te Anau gereden van waaruit we de volgende dag (maandag) een overnachtingscruise zouden maken.
Eerst met een bus naar de haven van de Manapouribaai en aldaar met een boot de baai oversteken. Dan met een bus door de berg Mount Soaker naar de baai Doubtful Sound waar een grote boot op ons lag te wachten om ons met een overnachting door de baai te voeren. Prachtig allemaal. Na de nacht en een ontbijt kwamen de dolfijnen in grote getale langszij. Hebben we toch nog een boel dolfijnen gezien.

• 17 Maart 2015 - 08:59

Janny Olling:

ZOOOOOOOO! Dat lijkt mij prachtig! Wat een indrukken allemaal. En wat gaat het snel! Ik keek net in de agenda hoelang nog en schrok dat het nog maar 2 weken is! Maar ja ik denk dat je een jaar moet bijkomen, toch?
    Neem het er goed van want ik vind wel dat jullie nu minstens 2 jaar thuis moeten blijven! HAHAHA!
    KUS van ons uit Egmond aan Zee ! 16 graden vandaag dus........ ik ben ook best tevreden!

• 17 Maart 2015 - 13:17

Monique Boelee:

Wauw!

Leuk om op deze manier een beetje mee te reizen met jullie.
    Hier was ik ook wel erg benieuwd naar.

Hartelijke groet,
    Monique

• 17 Maart 2015 - 19:25

Els:

Blij weer een teken van leven van jullie te horen.
    Je weet maar nooit met die zware cycloon "in de buurt" maar dat zal jullie wel ontgaan zijn.
    Jullie hebben tenslotte vakantie en dan moet je alleen maar genieten.
    Te gek dat jullie eindelijk dolfijnen gezien hebben.
    Veel plezier en groeten uit een zonnig Alkmaar.

• 17 Maart 2015 - 23:35

Ingeborg Oud-Leek:

Goedemorgen Cor & Ria,
    Dacht ook gelijk aan jullie, toen het nieuws over de cycloon bekend werd....Maar gelukkig zijn jullie nog volop aan het genieten! Leuk hè; zo'n school dolfijnen langs de boot! Vonden mijn moeder en ik op de Azoren ook zo'n leuk gezicht vorig jaar! Cor; je schrijft heel erg realistisch en leuk/humoristisch; je ziet het gewoon voor je!! Prachtige foto's ook allemaal! Nog vele mooie en fijne momenten de komende anderhalve week! Lieve groetjes, Ingeborg, Huub, Heidi en (vanuit Zweden) Maxim. DOEI!!