Te Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu Te Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Ria & Cor - WaarBenJij.nu

Te Wanaka

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Ria & Cor

11 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Na een mooie en lange rit langs de kust en door de bergen zijn we vanuit Franz Josef aangekomen in Wanaka. Een mooie stad aan het meer (je raadt het al) Lake Wanaka. Op dit meer hebben we vandaag een mooie vaart gemaakt met een schipper die veel wist te vertellen en ons midden op het meer trakteerde op koffie, thee en muffins.
Na een flinke wandeling, omdat we verkeerd waren gelopen omdat ik het (weer) bij het verkeerde eind had, kwamen we aan bij Puzzlingworld. Een leuke ervaring van omstandigheden die je hersens anders interpreteren dan ze in werkelijk zijn. Zoals een kamer met een schuine vloer en daarin een biljarttafel die scheef staat en een bal die naar je gevoel de verkeerde kant op rolt,
Straks duiken wij nog even in de hotpool die achter het huis staat.

• 11 Maart 2015 - 07:36

Janny Olling:

ZOOOOO! Wat genieten jullie ,zeg!
    En Ria loop dan ook niet steeds achter Cor aan! Hij zegt nu zelf dat hij WEER verkeerd liep!!!!!
    Maar ik denk dan, ach jullie hebben de tijd, toch? HAHAHA!
    Geniet lekker ....... want elke dag is er 1!
    Groetjes JANS!

• 11 Maart 2015 - 10:04

Ina:

Wat is Ria toch gehoorzaam altijd maar achter Cor aanlopen ;). Maar gelukkig zijn jullie toch weer op juiste punt aangekomen.
    Komt mij trouwens wel heel bekend voor altijd de verkeerde kant op gaan. Je zou familie van mij kunnen zijn ;).

• 11 Maart 2015 - 10:46

Truus:

Aan je benen mankeert zo te zien niets Ria. Kan zo weer meelopen met de VIB-bers bij thuiskomst. Leuk de verhalen. Zie zo vee meer van N-Z. Hoor jullie helemaal niet over zandvliegen. Zijn jullie niet "aantrekkelijk" genoeg?

• 11 Maart 2015 - 21:43

Peter De Vries:

Lieve Cor en Ria,
    Het is voor mij alweer een paar dagen geleden dat ik jullie heb kunnen volgen. Zelf dacht ik een weekend lezer te worden, maar zelfs dat lukte niet. Gelukkig hebben we afgelopen zondag `kerst en oude en nieuw en paas en pinksteren` samen met onze kinderen en kleinkinderen op één dag gevierd. Hebben we dat tenminste weer voor een jaar achter de rug. Wel gezellig overigens en de hele dag kerstmuziek gedraaid. Nu dan maar weer even tijd genomen om jullie vele belevenissen op te pakken.
    Ik kijk er naar uit en lees met terugwerkende kracht. Have fun en doe het voorzichtig aan.
    Groet,
    Peter

• 11 Maart 2015 - 22:47

Tiny:

wat ben jij sterk

• 12 Maart 2015 - 09:50

Petra:

Wat heerlijk zo'n vakantie. We kijken elke dag even hoe jullie je vermaken. Veel plezier nog.

• 12 Maart 2015 - 19:07

Els:

Regel 1: de vrouw heeft altijd gelijk. Voortaan dus beter naar Ria luisteren Cor :-)
    Wat zullen jullie een hoop te vertellen en te verwerken hebben.
    We kijken weer uit naar het volgende verhaal. Veel plezier.